Arabian Travel Market powraca do Dubaju

Arabian Travel Market (ATM) 2022 jest gotowy powitać gości z całego świata w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w dniach 9-12 maja. Na ATM zaproszono 1,5 tys. wystawców z 112 globalnych miejsc docelowych,  a organizatorzy oczekują 20 tys. uczestników.

Po imprezie na żywo odbędą się on-line ATM Virtual, które potrwają od wtorku 17 do środy 18 maja.

Odbywająca się w Dubai World Trade Centre (DWTC) we współpracy z Dubajskim Departamentem Gospodarki i Turystyki (DET) 29. edycja ATM będzie stanowić istotną część corocznego Arabian Travel Week w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Zgodnie z tegorocznym tematem przewodnim „Przyszłość międzynarodowych podróży i turystyki”, ATM 2022 zaoferuje ogromny wybór sesji i wydarzeń, umożliwiając profesjonalistom z branży z całego świata omówienie aktualnych trendów i zbadanie długoterminowych możliwości w dziedzinie podróży, transportu, turystyki, hotelarstwa czy wydarzeń.

„Wydatki na podróże służbowe na Bliskim Wschodzie wzrosną w tym roku o 32 proc. – zgodnie z przeidywaniami World Travel & Tourism Council (WTTC) – a liczby te podkreślają pozytywne nastroje, których doświadczyliśmy w całym regionie. To oczywiście dobrze wróży kolejnej edycji ATM, zapewniając katalizator, który wprowadzi naszą branżę na ścieżkę solidnego i zrównoważonego ożywienia, wraz z naszymi partnerami DET i oczywiście DWTC.” – podkreślił Kerry Prince, Chief Growth Officer.

ATM rośnie w siłę

Powierzchnia wystawowa tegorocznej edycji będzie o ponad 85 proc. większa niż na ATM 2021. Wzrost ten wynika z ekspansji kilku stref sektorowych i regionalnych, w tym Travel Tech (380 proc.); hoteli (71 proc.); Bliskiego Wschodu (57 proc.); Afryki (56 proc.); Azji (50 proc.) i Europy (49 proc.).

„Podczas ATM 2022 na scenie pojawi się wielu liderów branży, oferując ekspercki wgląd w trendy, wyzwania i możliwości całego naszego sektora. Na przykład w sesji otwierającej, która będzie moderowana przez Eleni Giokos z CNN, weźmie udział Issam Kazim, dyrektor generalny Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing; Scott Livermore, główny ekonomista w Oxford Economics; oraz Jochem-Jan Sleiffer, prezes hilton na Bliski Wschód, Afrykę i Turcję”. – podkreśliła Danielle Curtis, dyrektor ds. Wystaw ME – Arabian Travel Market.

Nadchodząca edycja ATM zbiegnie się z Arabian Travel Week, który umożliwienia profesjonalistom z branży turystycznej z całego świata nawiązanie współpracy oraz kształtuje odbudowę branży turystycznej na Bliskim Wschodzie poprzez wystawy, konferencje, briefingi śniadaniowe, nagrody, premiery produktów i wydarzenia networkingowe.

Partnerami strategicznymi ATM 2022 są Dubajski Departament Gospodarki i Turystyki (DET) jako Partner Destination, Emirates jako Oficjalny Partner Lotniczy oraz Emaar Hospitality Group jako Oficjalny Partner Hotelowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *