Holiganbet Sweet Bonanza Casibom İmajbet Jojobet
Evden eve nakliye eşya depolama buy threads likes deneme bonusu seo hizmeti ofis nakliyesi bonus veren siteler
czw.. wrz 28th, 2023

Amerykański gigant cukierniczy Mondelez, spółka-matka Oreo, oficjalnie wprowadził na chiński rynek dwa mrożone serniki Oreo. Premiera miała miejsce na trwających piątych China International Import Expo (CIIE) w Szanghaju.

Promocja nowości na CIIE to znakomita okazja, aby wejść na duży, szybko rozwijający się sektor słodyczy w Chinach, powiedział Joost Vlaanderen, prezes Mondelez Greater China.

„Na rynku tak konkurencyjnym jak Chiny, trzeba dogłębnie zrozumieć, czego chcą chińscy konsumenci. Dlatego w Suzhou (miasto we wschodnich Chinach) mamy znane na całym świecie centrum badawczo-rozwojowe, w którym opracowujemy i projektujemy produkty. Tworzymy tutaj nasze produkty, abyśmy mogli dostarczać konsumentom to, czego chcą, z prędkością Chin”, dodał

Wraz z boomem chińskiego Internetu, logistyki i technologii łańcucha chłodniczego, przemysł spożywczy w tym kraju również rozpoczął szybki rozwój.

Dane Chińskiego Krajowego Stowarzyszenia Przemysłu Spożywczego pokazują, że sektor ten osiągnął łączną stopę wzrostu na poziomie prawie 12 procent od 2013 do 2018 roku. W 2020 roku wielkość chińskiego rynku przekąsek osiągnęła 1,25 biliona juanów (około 173 miliardów dolarów). Tak ogromny rynek zwabił gigantów spożywczych z różnych krajów.

Partnerem nowo wprowadzonych ciastek mrożonych Oreo jest Fonterra, nowozelandzki dostawca surowców mlecznych, który również uczestniczył w tegorocznym CIIE.

Czytaj więcej na Silk Road Poland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sweet bonanza casibom imajbet jojobet holiganbet