9 stycznia w Hangzhou rozpoczął się noworoczny sezon konsumpcyjny Zhejiang 2025, zorganizowany przez Chińską Grupę Mediów oraz Ludowy Rząd Prowincji Zhejiang.
W wydarzeniu wzięli udział Shen Haixiong, wiceminister Wydziału Publicznego Komitetu Centralnego KPCh i prezes CMG, oraz Liu Jie, zastępca sekretarza Komitetu Partii w prowincji Zhejiang i pełniący obowiązki gubernatora. Obaj wygłosili przemówienia.
Shen Haixiong podkreślił, że Zhejiang, jako lider modernizacji w chińskim stylu, jest kluczową prowincją gospodarczą, charakteryzującą się rosnącą dynamiką i silną odpornością. To obraz energicznego rozwoju gospodarki Chin i wzrastającego potencjału konsumpcyjnego. CMG zadeklarowało gotowość do współpracy z różnymi środowiskami w Zhejiang, aby wspólnie dać gospodarce Nowego Roku „pierwszy strzał” i zapewnić jej „dobry początek”.
Liu Jie zaznaczył, że Zhejiang wykorzysta to wydarzenie jako szansę na ścisłą współpracę z CMG, zachęcając przedsiębiorstwa do ciągłego podnoszenia jakości produktów i usług oraz do wspólnego tworzenia atrakcyjnego, prosperującego rynku konsumpcyjnego.
W trakcie wydarzenia zaprezentowano także specjalne noworoczne prezenty z 11 miast i prefektur Zhejiang.